The Big Bang Theory

Nej jag kunde inte hålla mig. Laddade hem massa avsnitt, eftersom de visst har säsongsuppehåll här hemma, och så är tiden ju typ den sämsta i världen (Skärpning Sverige!)

Jag undrar: Finns det någon bättre komediserie?
Jag tror fan inte det. Den är så himla klockren. Nu har jag iofs tittat på hälften av alla avsnitt utan text, vilket gör att jag absolut inte förstår allt, men jag typ dör av skratt iallafall, Haha, det är sjukt roligt :D





Man kan gå in på
http://www.cbs.com/primetime/big_bang_theory/ och läsa lite, samt titta på några videoklipp.. Har varken läst eller tittat på dem, så jag vet inte om de är bra eller inte.. Själva serien är iallafall helt klockren :D Bästa någonsin (eller aa, bästa serien någonsin är ju One tree hill) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback