Söndag

Har jobbat hela helgen och ska fortsätta med det ikväll. Så igår kväll tänkte jag bara vara hemma och titta på TV, men så vid åtta frågade Josse om jag ville med på fest. Ja svarade jag och slängde in mig i duschen. Jag var färdig och redo på stan ca.50 min senare, :)
Josse hade pratat med nån Jocke som hon känner och de var på fest hos Alex. Båda givk på Risbergska när vi gick där, så man kände ju igen folk och så, men det var ene hel del 89:or också som alla verkade ha gått Barn och fritid, som man ju inte alls kände igen, men de var trevliga :) Lärde mig t.o.m. ett "trolleri-kortleks-trick" hehe :)

Nu ska jag ficka lite mat, så att jag åkar jobba. Håller ju alltid tummarna att det föds många barn :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback