Söndag

Jag mår jätteilla dag :(  Ska sätta mig på cykeln om drygt 2 timmar och cykla till Lundby (tack för att det blåser så lite idag!) för att vara hundvakt åt Eila. Morfar skulle ha henne hela dagen men han fick visst för sig att han skulle titta på fotboll idag. Mamma och Sandra är någonstans och dansar SM (?)

Var ju med Jossan till Lekan fredag till igår, Emma skulle följt med men hon var lite för bakis ;P 
Det var skönt att komma hemifrån lite trots att jag blev biten på knät.  Det var svalt i gäststugan också, vilket jag tycker var jätteskönt eftersom det är så fruktansvärt varmt i min lägenhet hela tiden. Fast när vi vaknade igår så blev vi väldigt besvikna för det var molnigt och kallt :(  Men när vi ätit frukost och så, så kom solen fram :) La oss på bryggan o låg där typ hela dan. Asskönt verkligen :) En annan bra sak var att jag slapp laga mat och diska, hehe.. Blev grillat på fredan och sen älgköttbullar på lördan :) 

Igår kväll åkte vi, Emma och Sofia hem till Emma  (som hade väldigt fint hemma :D) och fick ännu mer färdig mat ;) hehe. Förfestade och spelade Guitar hero (första gången och jag blev typ beroende).. Gick sen till Frimis och hade kul där med :) Blev kanske lite för full eftersom jag mår som jag mår idag :( Men det var kul igår iallafall :)

Imorgon ska jag börja jobba, men ska jobba kväll så jah börjar inte förrän kl.14, så då har jag förhoppningsvis återhämtat mig ordentligt :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback