Onsdag

Nu har jag jobbat 2 dagar och haft en introduktionsdag på förlossningen. Var lite rörigt första dagen, men jag fick vara med på en förlossning iallafall :D Igår var vi väldigt många och det var lite att göra, så det blev lite långtråkigt. Men idag efter introduktionsdagen känns det bättre :) När introduktionsveckorna är över så kommer det bara vara 2 uskor som jobbar och 4 barnmorskor, så man får ju assistera 2 st barnmorskor istället för tvärtom så det blir nog jättebra :)

Såg en tjej med skägg idag.. Var tvungen att titta flera gånger och kände mig rätt dum, men det var intressant kan jag lova.

Imorgon och på fredag har jag för övrigt ledigt :D

XOXO

Kommentarer
Postat av: Nina

Var det min förlossning som du menar kanske? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback