Fredag

Igår var jag i Stockholm över dagen med Jossan, det var kul :D Pratade med henne i torsdags o sa att jag var ledig såsom igår.. Lite senare på kvällen ringde hon och frågade om jag ville med till Stockholm, hennes pappa skulle dit och jobba över dagen så på den vägen gick det (?) hehe..

Blev en hel del shoppning. Gjorde av med mer än jag borde, men jag är skitnöjd av mina köp. Köpte 3 tröjor, en tjocktröja, ett par örhängen, ett par skor och ett hårband :)
Vi åt lunch på Kungshallen med Micke och Markus. Jag fattar inte att jag inte ätit där tidigare. Vet int ehur många gånger jag varit i Stockholm och istället för att äta på Kungshallen så har vi ätit på Mc Donalds, det är ju helt sjukt! Var kul att träffa Micke och Markus också. Elller aa, haha..
På vägen till Sthlm sa jag att jag ville till topshop, Monki och Lagerhaus. Vi var på topshop (var där jag köpte ena tröjan och hårbandet). Innan vi varit på Monki och Lagerhaus så ringde Jossans pappa o sa att det var typ 1 h kvar tills vi var tvungen att ta T-banan tillbaka till Västra skogen. Vi hann till Monki med jag var stressad så jag hittade ingenting och Lagerhaus hann vi inte till :( Men jag är nöjd iallafall :)

Är ledig idag, men ska jobba imorgon kväll och söndag dag. Ska jobba med Hanna så det blir nog kul :)
Kändes jättekonstigt när jag vaknade imorse och inte hade någon tid att passa. Men jag har sysselsatt mig med tvättning, för det behövdes verkligen. Och nu fick jag ett sms av Lisa. Ska åka till Mega och äta glass med henne om en liten stund, :)

Var är det finfina sommarvädret?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback