Booring

Nu börjar det bli lite väl segt med den här hemtentan. Har gjort det mesta, har 4 b och c kvar och det är ju om etik där man behöver referenser.. Så jobbigt. Men jag ska väl hitta på något att skriva.

Hade ju det sista seminariumet idag. Det är ett som man s-kulle få betyg på och det gick nog bra :) fanns inte tid för frågor trots att vi drog över ca 40 minuter.
Efteråt satt jag kvar i bibblan och letade lite böcker och skrev av lite från dem jag inte fick låna till hemtentan. Sen kom jag på att jag lovat min mamma att åka hem till mormor och morfar o hjälpa dem med lite förberedelser inför Sandras student som är imorgon.. Detta gjorde att jag missade Jockes födelsedagsfika, men det var väl bra för mitt BMI kan jag tro :) Dessutom fick jag en gratis middag hos mormor :)

Usch, min mormor mår inte så värst vidare bra. Det är något (vita blodkroppar?) som äter upp hennes erytrocyter. Så hon får dåligt Hb (blod) värde titt som tätt.. Hon brukar få blodtransfusion var tredje-fjärde vecka, men idag fick hon veta att hon hade ett Hb på 80, vilket betyder att hon behöver en ny blodtransfusion, och det var bara 2 veckor sen senast, vilket gör att hon blir så orolig och stressad :(

Ne, nu är det dags att skriva klart tentaskiten.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Det finns kvar en halv vit kladdkaka (gjort av vit choklad alltså = MUMS!!) och en halv med mörk choklad = MUMS den med!! Kom och ät med mig:D Finns jordgubbar och glass kvar också! Jocke har ju åkt nu, inte bra för mitt BMI om jag äter allt själv;P Puss

2008-06-05 @ 01:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback