8 juli

Nu var det länges en igen jag skrev här. Måste nog skärpa mig lite, men det är typ så at tjag inte haft på datorn på en vecka..

Här kommer lite uppdatering iallafall
Förra veckan: Har ingen aning om vad jag gjorde på måndan, den dagen är helt blank, jag var ledig iallafall. Var även ledig tisdag, onsdag och torsdag. I tisdags var jag hemma hos mormor och morfar och solade o hade det bra. Mormor försökte även lära mig att sticka, jag kan räta men inte avi :P Fick även The Black Parade is Dead! med My Chemical Romance som jag har beställt. Det finns fortfarande inget band som är bättre än dem..
I onsdags var jag och grillade med Julia, Jocke, Kiina, Rebecka och Mattias i Markbacken :D Och i torsdags var jag först på stan och åt glass med Lisa (som hade kommit hem :D) och sen var jag i någon park i Rosta och solade med Julia, tills hon fick sms av Sanna så då åkte vi hem till henne istället :) PÅ kvällen åkte jag förbi farmor och hämtade lite stickor och virknålar, för jag har tänkt att jag ska lära mig på riktigt :) Och sen åt jag grillat hos mamma med henne, Beckis, Björn och världens sötaste Rasmus :)
Sov kvar hos mamma eftersom Eila fyllde 10 år på fredagen och då kom mormor, morfar, Beckis och Rasmus på förmiddan och åt tårta :) Efter tårtan fick jag skynda mig hem och duscha för jag skulle jobba sen på kvällen..

Så i helgen har jag jobbat. Fredag kväll, lördag dag (lördag eftermiddag/kväll var jag och mamma och hälsade på min gammelmormor Märta på  Rosenlund), söndag kväll och igår, måndag dag. Blev en långhelg med jobb.. Har varit rätt lungt med förlossningar under hela helgen men idag var det jättemycket att göra. Vi åt en tidig frukostfika och efter den hade jag inte en enda stund ledig. Hann inte ens äta lunch, men det var kul :D

Idag: Jag skulle ha varit ledig idag, men de ringde från förlossningen nu på förmiddan och frågade om jag kunde tänka mig att vara ledig på torsdag och jobba inatt istället. Malin var visst sjuk. Och det är ju klart att jag vill.. Får ju mer pengar då ju. Man jobbar ju 10 h istället för 8 och så är det ju nästan bara OB hela tiden :)

Nu ska jag till Calletex med mamma och mormor, mamma ringde ju och sa at thon var vid Svampen så det är dags att gå ner.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Madde när ska vi på SATC?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback