Sista januari

Handlade massa på Glitter idag så. Hårgrejer o ett halsband :) Sen fick jag ett sånt där stämpelkort. En stämpel för varje 100 lapp och sen efter 8 ggr får man ett presentkort på 100 kr. Asbra ju :) Typ som gina tricot, fast man behlver inte handla för lika mkt :)

Pratade med Mimmi igår, sa grattis och så :) Kom på att jag träffat na 2 ggr i skolan och inte sagt det än, så jag tyckte att det var på tiden. Passade på att fr¨ga när det var dags o ifall hon visste könet och så. Värsta kul, hon är jätteglad också, asbra :D

Imorgon har jag KTC undervisningen, ska lära mig att ta venprov. Kollade nyss på en film hur man gjorde, iiii läskigt!

Ska gå och tvätta bort sminket nu, det kliar som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback