mariart

HIttat typ min drömskola - mariart i Stockholm :D Vill helst av allt i hela världen gå på den och läsa till make-up artist! Verkar som den bästa skolan jag hittils kollat på, fast när jag är klar syrra och sparat ihop mina dryga 35 000 så kanske det ser annorlunda ut.. Men just nu är det min dröm att gå där :D

Annars idag, förutom att ha upptäckt skolan i GLAMOUR tidningen har jag kollat på Rockstar Supernova 2, Top Model Canada, Miami ink och Victoria Sectret show samt pluggat, haha.. Plugga behövde jag verkligen, skrev en uppgift som jag var tvungen att göra för att jag missat ett sem. Annars har de varit en slapp dag, men imorgon ska jag till skolan igen, så jag får passa på o njuta de sista timmarna på de här dygnet :)


The Ghost Of You äger så jävla hårt, speciellt live, med stön o allt ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback