Kroniskt trött

Jag är helt sjukt korniskt trött med huvudvärk. Kommer knappt ihåg den dagen jag var pigg och var huvudvärksfri, eller haha jo, jag kommer ihåg, det var i fredags, men tro nu inte att det är en extrem lång bakfyola jag har, för så är det inte :P
Har iallafall varit på gymmet idag med Lisa, sen var vi på Saladin och åt, innan så hade jag varit på sjukhuset och haft 4 h seminarium, huuuuur segt som helst.. Alla sa typ samma sak, eller så pratade de om massa läkemedel jag inte har en susning om vad de gör :( Fast det är ju mest de från ambulansen som kan så mkt som härjar, hehe. Fast det är ju bra, för då kanske man kan lära sig något, om man inte är som jag äckligt trött. Sommnade nästan hela tiden under den sista timmen :(

Annars då.. Har haft skola hela veckan från kl.8 (okej inte i måndags, men jag har det imorgon också) känns inge bra alls, förra kursen hade vi typ föreläsning någgra ggr i veckan och då började vi oftast 9 eller 13. Känner redan nu hur jobbig termin 4 är. Ska ju vara den värsta terminen, men roligast också har jag hört. Har omtenta på lördag, som jag inte typ läst till, har helt enkelt inte orkat, somnar så fort jag tänker läsa eller så har jag så ont i huvudet att jag inte ser bokstäverna :S Nee orka klaga mer :)

Igår var det premiär för goship girl, tror de kommer bli en asbra serie som jag kommer vara tvungen att följa. Det är lite jobbigt dock, för det är samtidigt som Bones :( Undrar när reprisen på Bones är.. Nån som vet?
Ska se Sjukhuset ikväll och se om jag kan lära mig någonting, hehe.. Vi har ju praktik snart. v. 8 och tiden går ju fort så..

Mina skolböcker jag beställt kom idag, men det var helt sjukt för jag var tvungen att peja på en gång. Så på några sekunder var jag drygt 1800 kr fattigare :(
Men nu när de har kommit så kan jag börja arbeta med patientfallet som ska vara inne i helgen..

Ajusst. Jag har sökt sommarjobb på förlossningen idag.. Fatta va kul om jag skulle få det :D Ringde dem idag och sa att jag var intresserad och så.. CV:t ligger ju redan på landstingets hemsida :)

Och innan jag slutar måste jag ju säga grattis till Emma som fyller 21 år idag :D Grattis grattis :D

Kommentarer
Postat av: Segersten

Tack snälla Madde!!!
Och du, lycka till på tentan på lördag.
Pusspuss

2008-01-31 @ 18:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback