Glädjetårar

Igår var en bra idag :D
Åkte till skolan lite tidigare för att hämta min tenta, visste inte vad jag hade fått för betyg, men jag kunde anmäla mig till en omtentamen till så jag var väldigt nervös och trodde inte att jag hade klarat den.. När jag kom så satt alla och fikade som vanligt, så jag fick vänta typ 20 min, sen fick jag iallafall min tenta.. Och jag fick VG, blev så jävla lycklig. Aldrig fått VG förut och så var det på den tentan också, fan glad jag blev :D Gick till Marianne och registerade mig på en gång och sen gick jag till Julia, som satt och arbetade i sin grupp, ropade på na och visade upp tentan och sen sa jag VG, eftersom hon inte såg vad det stod.. Haha.. Fick typ tårar i ögonen, sen på vägen ut så kom de, men inte så mycket.. fast sen ringde jag Lisa och då började jag störtböla, haha.. Ringde mamma också och hon trodde att jag hade fått U eftersom jag grät, haha.. Jossan svarade inte och så ringde jag mormor, men då hade jag lugnat ner mig lite :) Och så skickade jag ett sms till Kiina, haha.. Var typ tvungen att berätta för alla :D

Kl.10 träffade jag min lilla grupp och så gjorde vi klart patientfallen, tog bara en timme :) Sen ringde jag Lisa, träffade henne på stan, åt lunch och sen hann vi bara till åhléns innan hon skulle börja att jobba.. Hade med ett CV till Hallbergs guld, de sökte visst studenter som ville jobba några timmar i veckan :)
Sen gick jag på stan, tog ut pengar och då såg jag att min studiemedel hade kommit :D Så då gick jag och köpte en råsnygg jacka från Vero Moda, sen gick jag på Hindersmässan lite. Köpte strumpor och 2 nagellack, typ.. Träffade Rebecka, bebisen Rasmus och hennes mamma.. Första gången jag träffade bebisen. Han var grymt söt :)
Innan jag åkte hem så köpte jag tulpaner och lite kollegeblock, värsta fint i köket nu :)

Åkte hem och la mig på soffan en lite stund, sen insåg jag att klockan var över fyra och jag skulle med Julia och Kiina på fest (skulle blanda annat fira att jag och Kiina får gå kvar) hos Sofie (från vår klass) i Tybble och vi skulle vara dör vid sex.. Så då fick jag skynda mig lite.. Hann nätt och jämt med bussen..
Väl framme kändes det lite stelt i början, eftersom jag aldrig pratat med nån där, men efter några Smirnoff blev det bättre, hehe.. Vi stannade till typ 22 sen gick vi till Kåren.. Grymt mycket folk.. Så det var kul, i slutet kände jag mig lite nykter, så då blev det lite jobbigt på dansgolvet när det var så trångt, men det var kul iallafall :)
Träffade Benjamin och Azad på slutet, haha sjukt länge sen jag träffa dem. Kom inte ihåg att Azad hette Azad först, så det var lite jobbigt, men sen kom jag ju på så då gick jag fram o hälsa :P Träffade Uffe också.. Det var inte igår om man säger så, och han var lika grymt snygg som vanligt ;P

Kiina, Julia och jag delade på en nachostallrik och en pommestallrik och de tog slut ur fort som helst, vi åt som om vi aldrig hade sett mat förut, haha.. Men det var sjukt gott :) Stannade kanske en timme till sen tog vi bussen till Max, flummade som fan i busshållsplatsen, hehe, askul :D När vi var på MAX så kom Magnus, han skulle vara snäll och hämta Kiina, och då var han jättesnäll och körde hem mig och Julia också :)

Det var som sagt en bra och rolig dag, kan tyckta att jag kanske borde ha druckit lite mer på Kåren, haha, kanske inte men jag kände mig lite feg där ett tag :P

Sov till ett idag - asskönt :D
Ikväll ska jag på kalas, vi ska fira pappa och Alex som fyllt år :)

Nu ska jag maila Elin och få lite tips :)
Hoppas ni orkade läsa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback