4 januari

Idag sov jag länge, värsta skönt :D Eller aa till 11-12, sen låg jag o läste lite :) Skulle egentligen ha jobbat idag, men jag hade skrivit upp i min kalender att jag skulle ha skola idag, men de var inte förns nästa vecka de seminariumet skulle vara.. Så jag blev ledig istället.. Skönt de, känner att jag behövde de, behöver också städa, och plugga, vilket jag har planerat att göra idag..

Igår var jag iallafall i skolan, vi hade handledningstillfälle, sen så gjorde vi klart vår litteraturstudie, sen arbetade vi med en seminariumuppgift, så de blev rätt mkt.. Kändes som om hela skolan var tom förutom vår klass som satt i grupper över hela Prismahuset, lite kul, hehe.. :)

Ikväll kommer Jossan och Camilla hit, får se om Daniel skulle vara på, eller hur de blir, sen ska vi eventuellt ut.. Var meningen att Simon skulle vara med också, men han hade glömt bort att han skulle till Sthlm, så han är visst där nu istället..

Ska göra mig iordning nu så jag kan ta tag i min lgh o skolarbete..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback