15 jan

Guuu så trött jag är. Helt slut i både huvudet o kroppen.. Var o gymmade imorse, sen var jag med mamma o sola o simma på Hagabadet, dyrare där en G-vik, hmm.. Sen har jag tvättat och läst "Den besvärlige patienten", inte så jobbig, men de känns som om de är mkt upprepning hela tiden, orka läsa de liksom.. Ska iallafall läsa ut den för jag ska lämna tillbaka den imorgon innan mitt tåg går. Komemr säkert kännas stressigt imorgon för jag kommer nog inte komma upp vid 8 som jag gjorde idag.. kanske packar ikväll så jag slipper de imorgon, alltid någe iallafall :)

Lax är för gott :P Krydda med örtsalt idag, de blev bra :) hehe - en lite, aa jag vet inte, men aa, haha..

Tråkigt inlägg de blir, alla inlägg blir så tråkiga nuförtiden, händer inge kul jue, bara trött hela tiden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback