12 januari

Fort tiden går.. Nu nästa vecka har jag gått halva min utbildning till ssk, men det är ett lite problem, har en tenta nästa lördag som jag måste klara för att få fortsätta.. Så fr.o.m. idag kommer mitt liv bestå i att plugga, plugga, plugga men jag tänker nog få plats med några träningspass iaf, mornar blir nog bra, för då kommer man upp och lite lite piggare så man kan plugga bättre :)

Har sagt ifrån allt jobb nästa vecka också, de ville att jag skulle jobba på måndag, men jag känner att skolan är viktigare, fast om jag kuggar så kommer jag ju behöva jobb för att ha råd att bo kvar.. Aaa det är katastrof just nu.

Men håll tummarna för mig så kommer det nog gå bra :P

Kommentarer
Postat av: Segersten

Det kommer gå bra. Jag håller tummarna! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback