Söndag

I fredags var ju mamma o Sandra här, sen följde jag med dem hem för att de skulle åka tidigt på lördagen o jag skulle vara hundvakt åt Eila. Mamma fick ett utbrott och jag kände verkligen hur skönt det var att ha flyttat hemifrån, saknar inte att bo hemma!

Gjorde inge speciellt hemma i Lundby, kollade på nr.10 o 11 av Prison Break, och aa nu är det spännande.. Mamma o Sandra kom iallafall hem vid 4 redan, och då åkte vi förbi Maxi, jag köpte en assnygg röd väska ;P, innan de släppte av mig hemma..
Sen kollade jag på Melodifestivalen, som typ var sämst, eller aa både och var den. Gillar inga bidarg som gick vidare, bara Amy Diamond. Alltså seriöst. Jag hatar E-type och därför klarade jag inte av att titta på första bidraget, o bidrag nr.2 var ju huuuuur pinsamt som helst. Lullaby var bra och That´s love, eller vad de bidraget hette var också bra. Och Velvet, men de andra 3 sög och de var ju också de som gick vidare, katastrof!

Efter Melodifestivalen kollade jag på nästan rätt många The war at home avsnitt, från första säsongen, hade fixat dem hemma hos mamma. Sen ringde Micke o härja, hehe.. De var kul :) Länge sen jag pratade med honom :) Han var lite besviken på mig för att jag inte hade ringt o sagt att Neverstore skulle spela i Örebro, för då hade han kommit hem sa han, hehe. Han har ju typ flyttat till Göteborg.. Han skulle komma hem om 2 veckor typ, då skulle de bli fest, sa han, hehe.. Hoppas jag inte har vfu eller jobb den helgen, för de har jag haft annars när han varit hemma.

Nu ska jag plugga för sen vid halv 8 ska jag till Birgitta o kolla på Lisas match som är mot KFUM junoirer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback