Onsdag

Var o tränade imorse med Lisa, sen åkte jag hem och ringde upp henne på Cambridge, blev så trött o arg att jag började gråta efteråt. Det fanns alltså ingen ångersrätt, så jag ska testa äta enligt kombinerad kur, dvs, både vanlig mat o det här då.. Har kommit fram till att de finns 3 smaker som är ok - kakao, kakao med mint och banan. Tänker att då får jag iallafall träna också plus att de kanske är lättare att komma tillbaka till enbart vanlig mat sen utan att gå upp igen.. Men jag kommer ju inte gå ner lika fort då heller, men det kanske är lika bra.. Så imorgon ska jag o mamma åka till Willys o handla lite när jag slutat skolan..

Hade skola mellan 13 o 18, vi fick sluta en timme tidigare :D Hade typ dött av hunger om vi slutat kl.19 som vi skulle..

Ikväll är det Grey´s anatomy :D
Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback