Lördagkväll och söndag

Vi åkte aldrig och tittade på kattungarna igår, hann inte, skulle ha åkt idag istället, men det blev inte så heller, hehe.
Gick hem till Lisa på kvällen, åt en hemlagad o nyttig pizza, hehe, och förfestade lite :) Sen gick vi upp till Club700, där vi skulle möta Julia, vi var sena så klart, blev helt fasinerade av några istappar under bron vid järntorget, haha.
Christian Kjellvander hade börjat spela när vi kom. Lisa hade spelat en låt med honom hemma så jag skulle veta hur han lät, och när den låten kom kunde jag t.o.m sjunga med lite, hehe. Han var bra, lät typ som Winnerbäck, men det var rätt segt att bara stå o lyssna, så vi gick till baren. Sen helt plötsligt var det dags för utdelningen av Millencolin music prize och det gick till The Accidents, som inte var närvarande, utan de hade skickat en videohälsning där de tackade med även sa att de inte var förvånade, haha. Sen var det dags för Neverstore att spela och då var allt folk helt plötsligt borta, stod några framme vid scenen. Vi tyckte det var jättepinsamt, iallafall jag. Men alltså det är ju därför folk inte vill spela här i Örebro, det är ju fan aldrig någon som tittar och bryr sig. Jag tycker att Neverstore är bra, så jag gillade spelningen iallafall, och sjung med ibland, haha.. De spelade några nya låtar från sitt nya album som nog ska släppas snart. :) Ringde Micke så han skulle få höra On your side, men jag hörde ju inte om han svarade eller inte, verkade på mobilen som om han hade svarat iallafall, hehe.. Men sen när vi gcik (som vi gjorde när de hade spelat klart) så ringde jag igen för att höra om han hade hört något, men då var det telefonsvar, så jag antar att det var det innan också, får se om han säger någe om de sen :P hehe.

Vi gick till McDonalds och köpte hamburgare och glass, sen gick Julia hem och jag o Lisa till Klaras, men när vi typ var framme i kön kom Adam o några ut o sa att det inte var någe folk, o då kände vi att inte ville betala 100 kr, för inget. Vi gick till MM istället, var massa smått där, men vi träffade iallafall Nicolai, men han o hans kompisar gick typ på en gång, så strax efter gick vi med. Övervägde om vi skulle tå till Satin eller inte, men jag klaga på att et var dyrt där för typ 2h, och att jag hade ont i tån. Så vi gick hem istället, eller aa jag tog bussen, orkade verkligen inte gå. Var lite jobbigt vid busshållplatsen. En tjej spydde och det luktade asilla och så var det ett killgäng som gick emot mig så jag nästan ramlade omkull och så gick de på mina fötter, verkade inte vara avsiktligt så jag sa inge, men blev asirriterad.

Var skönt sen när jag kom hem iallafall, gick o la mig på en gång, men tvättade bort sminket innan, jätteskönt imorse när jag vakande tackvare de :) Vaknade redan kl.8 o var pigg, men jag lyckades somna om.. Lisa ringde och väckte mig vid halv tolv kanske och då gick jag upp.. Satte mig vid datorn i morgonrock och började plugga. Nu är klockan snart 12 och jag sitter fortfarande i morgonrocken. Blev klar med pluggandet för typ en timme sen, då har jag bara haft paus ifrom av frukost och kvällsmat. Lagom slut i huvudet nu. Men uppgiften skulle vara inne tilsl imorgon bitti och jag hade inte börjat på den innan idag, har inte haft tid o ork typ.

Nu ska jag borsta tänderna o lägga mig o läsa Ljusets rike eller något lättsamt så jag somnar. Ska upp om 6 h, för skolan börjar kl.8 imorgon o jag måste tvätta håret - suck.
Så godnatt allihopa, hoppas ni haft en bra helg, det har ialalfall jag haft trots att jag bara pluggat istortsett :P


image34  image35
            Christian Kjellvander                                   Neverstore

image37  image38
               Lisa och Julia                                           Julia och jag

Finns mer bilder på min bilddagbok
http://medei.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback