Ledig

Idag är jag ledig från vfun :) Asskönt och fint väder är det också :D

Har hållt på o ringt runt till olika avdelningar på USÖ ang. sommarjobb.. Ser inte bra ut. Vet att det är rätt sent, men jag har ju mailat och så tidigare.. Pratade med en kille från psyk och han sa att de brukade ge de som läser till ssk förtur, så han sa att han hade markerat mitt namn extra, men att de inte var han som bestämde vilka som skulel få komma på intevju, och i lördags var de visst "möte" nånstans där man fick träffa cheferna o boka anställningsintervju.. Men de missa jag.. Så vi får väl se vad som händer.. Kommer ju inte vara utan sommarjobb, men jag skulle vilja ha någe nytt, dels för omväxlingsskull o dels för meriter, är ju mitt sista sommarlov nu om allt går som de ska, sen måste jag ju fixa ett riktigt jobb.. Sjukt va fort tiden går!

Ska plugga idag. Har ju tenta imorgon :(
Men jag ska även till Friskis med Julia och gå på Aerobics Funk passet :) Hoppas det kommer finnas platser kvar, för de har visst tagit bort bokningstjänsten på hemsidan :( Får bli gymmet annars..

På vfun har det väl inte hänt så mkt.. Har iaf satt min första PVK :D Gjorde jag i förrgår, det gick jättebra, prickade rätt på en gång :) Sen har jag även hängt och kopplat blod, men de ville inte riktigt gå in, fick sätta en tryck manschett på blodpåsen, så då kom den i gång :) Annars har de mest varit temp o puls o mediciner. Kl.20 medicinen är iaf en spruta, så de e kul :D hehe..

Nu ska jag äta frukost sen ska jag ringa Waterproof igen o härja lite med dem..

Var på Cambridge möte i tisdags: -4,5 kg och -4 cm i midjan :)

Kommentarer
Postat av: lina

hur har du kunnat gått ner så mkt ? måste kännas oerhört skönt =) grattis !

2008-02-28 @ 22:19:48
Postat av: Madde

hehe tack :P jo de känns skönt att veta att man har gått ner, men jag känner mig inte lättare, lite skumt, men de kommer väl :)

2008-02-29 @ 12:16:09
Postat av: Madde

Går ju på Cambridge kuren, fast jag äter enligt kombinerad kur, så jag äter vanlig mat också o inte bara mjölkdrinkar eller soppor :)

2008-02-29 @ 21:59:57
Postat av: Julia

Oj, grattis säger jag med!! :) Gud, vill typ prova det där..men känns inte som jag får..vill bara bort med typ 3-5 (ok, egentligen 8) kg.. Hoppas vi ses nån dag, länge sen.. :( Synd det inte blev träning för mig, fortfarande lite ont i huvudet, skumt.. Kul med tatueringen också!! Fast viktminskningen inte känns så tror jag säkert det syns, brukar ju synas på kläder rätt fort! KUL:) PUSS

2008-02-29 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback