Fredag

Hade KTC undervisning idag, de var sårvård, dränage, suturering o liiite om gips. Var inte så mycket praktiskt, vi fick typ kolla på lite olika omläggnigsmaterial o så, men sen fick vi iallafall träna på att ta bort suturer. Haha de hade sytt fast stygnen i en skumgummimadrass, snyggt :P Var enkelt att ta bort stygnen, men jag tyckte ändå att de var lite pilltigt att se till att man bara tog på tråden med pincetten och inte i huden, hehe.. Skulle nog inte vara så skönt för mina patienter om jag nöp dem med en pincett hela tiden :P 
Hade tänkt att åka till Friskis efter skolan, men de drog ut på tiden o så var jag jättetrött o hungrig, coh dessutom hade Lisa försovit sig så hon skulle inte dit. Cyklade till o från skolan iallafall, så lite motion har jag fått.. är ganska jobbigt, uppförsbackar och så.. Höll på att spy typ 3 ggr, kände nästan spyan i munnen :( Var så jävla äckligt. Mådde inte illa av att cykla, hehe, nee men de var vid bilsadelmakeriet typ o sen kanske 1 min till som det verkligen stank. Jag kunde inte andas, hade lukten hängt i några sekunder till skulle jag ha spytt. O jag brukar inte vara såå kräsen, kan man illa, men jag spyr nästan aldrig.

Nu ska jag stryka och titta på Våra bästa (sämsta) år, sen måste jag städa resten av lägenheten, Eila kommer vid fem o sen vid sju kommer ju mamma o Sandra :)

De ringde från Rosenlund o ville att jag skulle jobba nästa fredagkväll, äntligen :D hehe.. De har inte ringt på en månad, började bli lite orolig att de inte ville att jag skulle jobba längre..
Aja, känns bra o få lite extra cash i mars också :)

Haha alltså Våra bästa år är så jävla sjukt, så löjligt att jag inte kan låta bli o skratta, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback