15 feb

Usch jag har jätteont i magen och det ser grymt kallt ut ute idag :( Hade tänkt att cykla till skolan, men nee de gör jag inte när det är så kallt.. Ska iallafall träna efter skolan. Med både Kiina och Lisa tror jag.. Sen ska jag hem äta lunch och sen åka till jobbet.. Hade ju tyckt att det skulle bli kul att jobba, men mamma berätta att en penisonär hade dött, blev helt chockad, för hon var inte så dålig när jag var där sist. Så nu känns det inte så kul heller.

Igår var det ju alla hjärtans dag, gillar inte den dagen riktigt, men jag skickade iaf sms till Jossan o Lisa ;P och sen fick jag en ros av min lillasyster och en garderobsblomma av mamma, haha..

Jag var lite mongo igår, gick upp tidigt o stressade iväg till Vivalla VC, sen kommer jag dit o berättar att jag ska träffa en läkare kl.8, men då säger hon att det är kl.9, då har jag läst fel på pappret, för när jag kolla igen stod det kl.9. Surt.. Fick sitta o väna 40 min typ, sen såg han att jag satt där så då fick jag komma in tidigare, så det var ju bra :) Kollade på tån i 5 min o sa vad som skulle hända när jag opererade den. Sen skickade han en remiss till USÖ, så vi får väl se när de hör av sig.. Rätt sjukt, fick vänta 4 v. på att träffa han igår o han kollar bra i 5 min, kunde han inte gjort det lite tidigare? Kan ju få vänta aslänge på en tid på USÖ och sen tar de flera veckor innan det har läkt.. Hmm..

Aja, nu ska jag borsta tänderna och kila iväg till bussen..
Ha en bra dag gott folk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback