Lucia

Det är fortfarande snö ute :) Jippi, hehe..

Igår var det ju fredag och då hade jag ocg Kiina opponering på C-uppsatsen, nu var vi responenter.. Gick bra :) Ska ses på måndag innan nästa kurs börjar och ändra på det vi skulle ändra. Förhoppningsvis räcker det med en dag :)
Vi var klara redan vid halv tio och sen åkte jag hem och tittade på The Big Bang theory säsong 1.. Haha så himla kul.. Dör av skratt varje gång.. Älskar Sheldon :)



Sen ringde mamma och frågade om jag ville följa med henne och Sandra till Marieberg och IKEA.. Tänkte säga nej, eftersom jag var där dan innan, men sa ja iallafall.. Bra var det för jag köpte julklappar till Vilgot och Filip, nu är det bara en sak kvar till mamma och vi vet vad vi ska köpa.. Skönt :) Kommer typ inte hinna gå på stan nästa vecka och vill inte känna nån stress när jag är i Sthlm att hitta någe till alla..

Igår kväll så var det ju Idol-final.. Emma, Emma och Lisa var här och tittade på dem med mig.. Det var jätteskoj :) Vi har ju inte umgåtts sådär på jättelänge. Bara hoppas att det inte ska dröja lika länge till nästa gång..
Alla vet kanske redan vem som vann Idol, för jaa det var ju Kevin :D Jag ringde och röstade 3 ggr bara för att jag var så nervös.. För Alice var ju jättebra igår :) Gillade dock inte vinnarlåten.. För smörig.. Alice gjorde den faktiskt bättre.. Men jag hejade ju ändå på Kevin..





Ska hoppa in i dushcen och göra mig iordning nu, ska till Sanna snart på lussefika :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Nina

Ser att du läser till sjuksköterska på örebro universitet.. Var det lätt att komma in där? Mycket plugg?

Postat av: Nina

Ja, jag tänkte söka till hösten så vi får se :) Tänkte göra högskoleprovet nu i mars också.

Hoppas bara på att man kommer in på ssk-programmet :)



Jo, den gick väl bra till slut. Var ju helt borta så jag minns inte så mycket. men hon föddes iaf vid 19.14 så ja kämpa på rätt så länge. Alla tippade ju på att hon skulle födas innan klockan 17.00 ;)

2008-12-14 @ 17:50:32
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback