Hemska, hemska väder

Varför ska det vara så regnigt hela tiden? Regn är det värsta jag vet (eller aa det delar första plats med blåst)..

I söndags var det ju 2 i advent och då var jag med Julia och tittade på O, Helga natt :) Var lite småregnigt ibland och blev riktigt kallt den sista halvtimmen, men det var bra och mysigt iallafall :) NaNa Hedin (?) var ju där och sjung, gillar inte henne riktigt, men det stod i tidigning igår att hon tog publiken med storm.. Hmm.. Barry Banks var där också, och han var ju himla mäktig.. Sedan fick vi finbesök av Marie Kuhler som fick alla inkl. Barry Banks att skratta med sina mamoluker och sjungande knän, haha. Känan var nog det sjukaste jag sett, haha..
Sen var det så klart körsång, allsång och jag o Julia dansade lite när det var "Vi äro musikanter..." hehe.. Vid första allsångslåten så sa de att man skulle ta fram sånghäftet, men vi hade inte fått några, fast vi kunde låtarna iallafall ;)

Igår då? Var ju måndag igår och då var jag i skolan med Kiina och pluggade.. Vi gick även och tittade när Karro och Jennie opponerade på Emma och Caroline.

Idag tog jag sovmorgon, så himla skönt :) Och sen vid tre ska jag träffa Sandra på stan. Såg en fin klänning i GLAMOUR på Vero Moda så jag ska se om den finns :)

Ska väl göra mig iordning nu..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback