gossip girl

Vet inte vad det var för fel på mig igår, jag kunde verkligen inte sova.. Hatar när det händer.. Slutade med att jag gick upp vid ett och kollade på TV och så för att sedan lägga mig igen efter tre nån gång.. Var ju skit på TV.. Såg Jimmy Kimmel Live och Akon var där och spelade.. Han gjorde en publik-vaddetnuheter, alltså han kastade sig ut över publiken, och man riktigt såg ur de grap tag om pungen på han, haha.. Jag tyckte det var svinkul :)
Efter det gav jag upp TV:n och kollade på det nya gossip girl avsnittet.. Och jag grät.. Var så sorgligt.. Ska kanske inte berätta vad som hände för dem som inte sett, men uschusch.. Först blev jag chockad, sen ledsen, sen glad och sen ledsen igen.. Älskar verkligen gossip girl.. Är lite inne på om det har tagit över One tree hill.
Det är så roligt med serier för dem man inte tyckte så mkt om i början kan man börja älska.. Mina favoriter är Chuck och Blair, de som alla "hatade" när serien började.

 

Lite långt klipp, men det är väldigt bra scener som visas ;)


XOXO


Hittade ett annat klipp som är lite kortare..


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har då älskat Chuck och Blair från fööörsta avsnittet..:)Blev så glad där på slutet, sen förstörde de sista 10 sekunderna ALLT!

Sen så heter det Stagedive när man dyker från scen. Ses på fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback