God jul!

Idag är det julafton :) Och dessutom är det snö ute :D Hehe trodde inte att det var sant när jag kollade ut.. Är inte så värst mkt snö, men mer än förra året iallafall :)
Farmor och farfar kommer och hämtar mig vid 10 i två då vi ska åka till min faster och fira jul. Alltså kan jag sega en stund till.. Blev inte så mkt sömn igår för Sandra blev sjuk i måndagskväll.. Började i magen och sen spydde och sket hon som en gris varje halvtimme hela natten.. Hon blev så klart jätteledsen och jag tyckte så synd om na att jag gick till Coop (som låg typ vid tunnelbanan) för att köpa blåbärssoppa till henne innan jag gick hela vägen tillbaka för att åka upp på stan.

Vi var ju på stan tillsammans i måndags. Köpte en tröja som de glömde att ta bort larmet på.. Det pep om oss titt som tätt, men det var så mkt folk runt omkring hela tiden att vi inte kom på tanken att det var oss det pep om.. Så det var bland annat därför jag var tvungen att åka upp på stan igår me. Har aldrig åkt tunnelbana och varit på stan i Stockholm själv nån gång.. Kändes lite skumt. Men det var skönt att veta att jag inte kunde tappa bort nån i folkmassan.. För det är ju inte lite folk på stan dagarna innan jul dirket.. Köpte även ett armband från TopShop till Sandra. Stod att det skulle kosta 99 kr, men sen fick jag bara betala 10, hehe :) Shoppade lite till mig själv och en julklapp till Sandra från Lauerhaus.
När jag och Sandra var på stan så blev det en hel del shopping.. Speciellt på Monki, köpte fyra tröjor och en väska.. Och lite andra grejer..

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning..
God jul alla :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback