Blåsapa, CV och Stockholm

Hade ju julklappsbyte med Julia, Kiina, Rebecka, Ida, Sanna och Maria igår.. Vi hade dragit lott om vem vi skulle köpa till. Fick en blåsapa av Rebecka :) Den är jättesöt, men jag förstod inte vad det var först, men när jag gjorde de blev jag jätteglad, :D Heter typ Blåsapa och är en nagellackstorkare :) Fick även ett nagellack, som jag tänkte ha på nyår :)



Hade mailat min chef på Förlossningen och Rosenlund om referenser till mitt CV och det skulle jag få. Chefen från Förlossningen skrev till och med att jag skulle gå mycket goda referenser av henne, det är ju bra eftersom jag tänkt söka iallafall sommarjobb på Kvinnokliniken :)
Ska uppdatera mitt CV på Örebro läns landstings hemsida nu bara och sen maila lite avdelningschefer.. Eller kanske ringa, är nog bättre..

Men ringa hinner jag inte idag, för jag måste även göra mig iordning, äta frukost och packa väskan.. Ska ju till Stockholm med Sandra idag.. Morfar skulle hämta oss för att skjussa oss till tåget typ 14.20, ska se om jag hinner tvätta en maskin emellan..

Så det är väl dags att jag sätter lite fart..

Indigo var förresten jättebra igår, vi har redan bestämt att vi ska tillbaka den 7:e januari ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, fan vad frän Apa..

Kul att du gillade indigo.. Är ju det jag har sagt hela tiden :D

Ha det så trevligt i stockholm.

Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback