Torsdag

Gissa vad jag har gjort idag :)
Varit på stan, haha.. Tredje dagen i rad, helt sjukt.. Men idag gick jag med Lisa.. Gjorde av med himla massa pengar. Men jag köpte typ bara nödvändigheter såsom bland annat en varmare höstjacka, ett par höstskor (stövlar) och ett par jeans..
Och så passade jag på att gå till Stadsbibblan för att låna lite böcker till skolan.. Hoppas ajg slipper köpa några till den här kursen, är inte direkt böcker som jag tror jag kommer ha användning för senare i livet..

Christian vann Project runway igår, jag blev glad men förvånad.. Jag trodde att Rami skulle vinna för det hade de ju sagt på den där kanalen Star! Helt sjukt.. Men aa Christian vann iallafall och även om det inte var några kläder som jag skulle vilja ha på mig (tror ingen hade gjort det) så var de grymt snygga och klart bäst roligast att titta på :)

Nu ska jag titta på Miami ink.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var ett jävla rännande på dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback