3 aug

Idag mår inte väl kanske inte så jättebra, Tung i huvudet, ont i magen och mår ialla, med andra ord; bakis. Yees! Härligt! Men aa jag har ju bara mig själv att skylla. Var förfest hemma hos mig igår. Det var jag, Emma, Camilla, Jossan och 2 av Jossans klasskompisar och 2 kompisar till dem och sen så kom även Simon och Jack. Det var himla kul faktiskt. Blev lite för mycket att dricka och röka bara. Invigde min vattenpipa i köket, Inte en av mina smartaste idéer kanske. Är brännmärken på bordet, golvet och hela duken är förstörd. Trodde att kolen skulle hålla sig på sin plats, men men..
Det blev en del tårar också, men det var nog rätt lungt. Konstigt om det inte hade blivit det kan jag tycka.

Vi stannade inte här hemma hela kvällen, utan vi skulle gå till Klaras eller Björnstugan, men vi hamnade på Satin. Vet inte hur men aa.. Kom rätt sent o stannade vi inte så jättelänge. Träffade Fredrik där och då var jag så pass full att jag inte kunde behärska mig, så det blev lite sorgligt.

Jossan, jag, Emma, Christian och Christoffer gick iallafall tll Mc Donalds och åt lite. Sen cyklade killarna hem, Emma tog en taxxi o jag o Jossan gick den långa o jobbiga vägen hem till mig. Hade rätt ont i fötterna och när jag kom hem däckade jag visst på sängen med kläderna på.

Aja..
Söndag nu, det regnar och jag ska jobba inatt - bättre kan det inte bli va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback