26 augusti

Den 26:e varjemånad betyder lön för dem som jobba rinom Landstinget.. Jag fick alltså lön idag :D Har varit duktig och betalat alla mina räkningar på en gång, så jag har med gott samvete spenderat lite på stan idag.. Kl.13 hade jag klipptid, så där var jag då.. Hon som klipper mig klipper bra tycker jag, men hon stylar inte lika bra.. Vill gärna fluffa till det, vilket jag avskyr, så jag brukar jämt gå in på åhléns och en spegel för att styla om det hela.. Idag gick det mindre bra pga av det vackra vädret vi hade.. Efter att ha varit på både Waterproof pch Stardust (som så klart ska ligga på varsin sida av stan) så var jag inne på Lindex för att leta efter någe att ha på mig på fredag och någe till min kusin Andreas som ska firas på lördag.. Fick typ panik när jag stod i omklädningsrummet så jag hängde tillbaka allt jag provade och köpte toffsar istället.. Lyckades iallafall hitta två t-shirtar till Andreas som jag tror blir bra.. Var även en sväng på H&M och Indiska och sen typ vid fyra kom Sandr aupp på stan så vi kunde äta någe tillsammans.. Sandra hade också några ärenden som jag följde med på..

Efter stan (som tog hela dan, svintrött i benen) så gick jag hem till mormor och morfar. Fick det jag skulle ha från Oriflame (min mormor är så snäll så de lite dyrare sakerna behöver jag inte köpa själv, utan det tar hon hem på produktprogrammet).. Vid sex halv sju kom mamma och hämtade mig och mormor så vi kunde åka på en s.k. Kick-off med Oriflame.. Fick fika och massa information om perioden som börjar nu imorgon samt lite om vad som kommer att komma i oktober.. Det var även lottdragning och jag vann en glaskaraff :) (det var ju så klart mormor som hade köpt lotten åt mig, haha)
Vi höll på i nästan 2 h och nu när jag kom hem så har jag rensat och uppdaterat min förbandslåda.. Passade på att ta en temp. Kan ju vara bra att veta vad man har i normal ifall man skulle bli sjuk nån dag :)

Kanske blev ett tråkigt inlägg men så kan de bli ibland..
Nu ska jag virka lite tror jag, haha, tantvarning ;P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jadu Madde.. Sitta och virka. :) Vad virkar du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback