Valborg (eller ska jag skriva Valborsch Julia?)

Ledig idag OCH imorgon, men handledare frågade mig vad jag hade tänkt att göra imorgon.. Komma his svarade jag då, men så sa han att han hade tagit ledigt och tyckte att jag också skulle göra det, så det var ju snällt :) Är ju en röd dag dvs. inga läkarkandidater där. Annars gillar jag inte min ledighetm haha.. Skulle helst vilja ha praktik alla vardagar och då dagsturer. Börjar tycka att det är rätt kul också, så jag tror nog att jag ska jobba några år mer som ssk innan jag börjar läsa till barnmorska än vad jag först hade tänkt. Fast det beror ju på var man hanmnar och efter sommaren när jag varit på förlossningen kanske jag ändrat mig igen och vill börja läsa så fort som möjligt, hehe :)

Imorse hade OTH avsnitt 15 laddat klart :D Så det såg jag så fort jag vaknade, hehe.. Jag tycker att Brooke och Lucas passar så himla bra ihop, de borde bli tillsammans igen istället för att han ska vara med Peyton eller Lindsey.
Ålskar verkligen den serien, när jag tittar är jag helt inne och kommer på mig själv att hålla andan när det är spännande eller något chockat hänt, men oftast kommer jag på att jag sitter och småler, det är så himla mysigt ibland :)

Ska upp på stan idag och fixa lite grejer, sen så ska jag och Jossan eventuellt till Ida från min klass och grilla lite, beror väl på vädret skulle jag tro..
Innan jag säger hejdå så måste jag bara berätta att han Tobias var på praktiken igår och han var sötare än vad jag kom ihåg ;D Fan att det bara är 2 dagar (och iofs 2 kvällar) kvar.. Måste lägga in en extra dag ;P haha

Kommentarer
Postat av: Julia

Trevlig Valborsch;)

2008-04-30 @ 15:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback