Vååår :D

Nu, gott folk, nu är det äntligen vår :) Fortfarande lite småkallt, men det är inte mer än att man får ha en extra tröja under vårjackan. Klockan är sju och tackvare sommartiden så är det fortfarande ljust och fint ute. Ett annat tecken på att det är vår, är att jag inte kan andas när jag vaknar på morgonen o att ögonen o näsan rinner konstant under förmiddagen. But I love it! Vår är den bästa årstiden, inte för varmt, inte för kallt, det blir bara ljusare o ljusare och så blir det mera färg till vår annars gråa o trista vardag, med blommor, trädknoppar, vårjackor, söta klänningar o läppglans ;) Vad tänker du på när du hör ordet vår?
Förutom allt härligt som händer runt omkring så fyller jag år om 2 veckor och så har jag fått jobb på förlossningen i sommar :D Är helnöjd :D Fick G på KTC tentan också. Jag kommer inte behöva bli lämnad ensam inför C-uppsatsen, (hatar sånt annars, när man ska dela in sig i gruppper om 2) heller.

I mitt horoskop som jag läste i Studentmagasinet igår, stod det att jag haft en tuff vinter med mycket trasiga skor (!) Och så stod det att jag fick 5 stjärnor i allt, dvs. kärlek/sex, fest/nöjen och skola/jobb. Hoppas det stämmer, för lite flyt är ju aldrig fel ;)

I Studentmagasinget fanns även ett Vuxentest som jag tyckte var lite kul. Man kunde få totalt 100 poäng. Jag fick 30, och det gjorde mig till en Kameleont - Du har en sanslös förmåga att anpassa ditt beteende efter sällskap och situation. Man kan varken kalla dig flamsa eller tråkmåns. För dig är allting roligt och du drar ofta till det extrema. Därför har du också fått ett antal vuxenpoäng på din skala automatiskt och ofta helt omedvetet. Du kan helt enkelt maskera dig som en kameleont i alla sammanhang med din anpassningsförmåga. Ta vara på det.

Ja..
Blogg.se har ju varit urfunktion ett par dagar, jag har varit lite frusterad, men nu verkar allt vara som vanligt igen, och det var skönt att få skriva av sig lite, hehe..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback