Lördag

Idag har jag praktik men jag börjar inte förns kl.15 så det är rätt skönt :)
Gjorde ingenting igårkväll typ tittade på Så ska det låta och ExtraExtrra. Lotta Engberg hade väldigt snygga skor på sig :) Men efter andra låten hade hon världens största lökringar under armarna, man ska inte skratta men det såg himla komiskt ut :P

Idag är det inte lika fint väder, synd.. Fast det hade jag ju hört att det inte skulle vara och så har jag ju praktik hela helgen så det är lungt :)

Nu på morgonen/förmiddagen har jag läst ut den sista boken om Legenden om Ljusets Rike så nu har jag läst alla 82 böcker som handlar om Isfolket och Häxmästaren. Skönt men lite småtråkigt också, hehe.. Kommer nog att läsa om Sagan om Isfolket någon gång tror jag. Läste ju dem när jag gick på högstadiet och det var den serien jag tyckte var bäst i triologiserien :)

Nu ska jag duscha och sen kanske plugga lite eller hitta på någe annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback