Introduktion och regn

Idag hade jag introduktion på vfun. Ska vara på Lungavd 12 på USÖ, skönt att det är så nära, men jag vet inte om patientgruppen tilltalar mig. Kommer säkert lära mig mkt, eftersom jag kan så lite om lungpatienter o de blir ju bara fler och fler, så det är nog bra att jag få komma dit nudå.
Ska gå med uskor den här veckan och sen nästa vecka ska jag börja gå med min handledare, en 57 årig man med mustach, känns som om han har lite pondus o så, hehe.. 

Efter introduktionen åkte jag upp på stan o kikade lite, ville ha en sån där manekängdocka som jag såg att de skulle ha på åhléns men den fanns inte. Torra Örebro. Köpte lite papper till skrivaren o sen fick jag för mig att jag skulle cykla till Rusta, och då börjar det så klart att regna, men jag cyklade iallafall dit o köpte lite Björn Axén shampoo o balsam, deras hårinpackningar var slut :( Men de fanns snygga disktrasor, o så fanns det rakblad till min rakhyvel till lite billigare pris, så jag blev glad :)  


Kommentarer
Postat av: jos

haha.. vaddå för docka?

2008-04-07 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback