Freedaaag :D

I förrgår var jag hemma hos Rebecka och blev firad av Julia, Kiina och Ida.. Fick en picknickryggsäck och ett på ar råsöta örhängen, lite kul, hehe :D Julia sa att de tyckte att de skulle ta med mig på stan någon dag och säga vad jag ska köpa, för allt de hade tittat på var "den här är så Madde" eller någe liknande, hehe..
Åkte hem lagom till Sex and the City och jag måste säga att jag blev besviken, trodde att det skulle vara första säsongen och inte sista säsongen, eller vad det nu var :( För de har jag sett alla redan, men inte de tidigare säsongerna. Skulle vilja ha hela boxern, skokartongen :)
Efter SATC så skrev jag lite på hemtentan och sen däckade jag.,

På praktiken igår så hade vi hembesök, så då fick jag sovmorgon i 2 h :) och sen tyckte min handledare att det räckte med ett besök så jag fick sluta strax innan 12 istället för halv 5 :) Det var skönt, för då kunde jag skriva klart min hemtenta i lugn och ro..
Sen på kvällen kom Sandra, Filip, mamma, mormor, morfar och så klart Eila också och grattade mig :D
Jag fick en flaska vin, Oriflames nya make-up kit och pengar av mormor och morfar.. Av mamma fick jag pengar (hade ju tidgare fått en lampa, champange och en ros) och av Sandra och Filip fick jag en vattenpipa och sen två olika samker på tobaken ;D Så i sommar blir det att röka pipa på balkongen ;D

Imorse vaknade jag med vääärldens huvudvärk, var när att jag ringde och sjukanmälade mig till praktiken, men jag tog mig i kragen och kom upp.. Och tur var väl det, för jag var Sprutsyster idag :D Gav massa insulin, och läkemeldel på "konstiga tider", fick även informera om hur man tog inj.Fragmin till en patient och det bästa av allt - jag tog massa venprover :D Sen efter lunch åkte vi upp till neonetalavdelningen för att undervisa lite om hur en koncentrator m.m fungerade för en famlij som hade en asgullig liten bebis som skulle ha syrgas. Efter det sa min handledare att jag kunde gå hem, för det fanns inget mer att göra förns kl.16 och då skulle jag redan ha slutat iallafall :)
Läkarkandidaten var där idag också ;D

Imorgon är det party! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback