Aldrig mer ...

... ska jag cykla till IKEA, iallafall inte när det det blåser, eller nee aldrig igen, om jag får bestämma.. Fy fan va jobbigt det var, kom typ ingenstans på hemvägen, och på ditvägen svettades jag så mycket så att min fundation rann av mig (mascaran klara sig dock, skumt).

På tal om något helt annat, tittar på En callgirls dagbok eller vad det heter medans jag väntar på att Cold case ska börja, de börjar visst efter på samma kanal.. Rätt snuskigt är det, man får se dem ha sex o t.o.m. oralsex.. Hmm.. Än så länge har man inte fått sett något kön som tur är, då hade jag nog dött, haha..

Men tillbaka till IKEA, hittade massa saker som jag vill ha. Helst skulle jag vilja ha ett sånt där toalettbord som Julia har, men det finns inte på Örebro lagret och så är det 190 cm, dvs de fattas drygt 1 dm för att de ska få plats, så de blir nog en vanlig byrå, fast jag tror de kommer bli asbra :) Ska ha en större matchande spegel och sen sånnadär lampor som ser ut som att de är 5 glödlampor som är fastklistarande. Sen ska jag köpa en ny taklampa o ev. en matta o sen massa snygga dekerationsprylar.. Tror de kommer bli asbra :) Måste bara fylla år först, så jag får lite pengar, men det är ju snart bara en vecka kvar så :)

Nu börjar visst Clod case - dags att dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback