21 år

Idag fyller jag år, hehe :)
Fan 21 år, det är ju mycket, känner mig inte som det. 21, då är man ju typ vuxen. Innan jag vet ordet av är jag väl 25, och då vill jag inte fylla år mera. Knappt att jag vill fylla mera nu.

Igår kväll satt jag och tittade på TV och helt plötsligt fick jag ett sms av min lillasyster, då hade klockan precis blivit 00.00, och när jag tog upp mobilen för att svara ringde Jossan och sjung för mig :D

Imorse  ringde pappa och väckte mig 10 över 7 med gratulationer och sen vid halv åtta kanske kom mamma och Eila med champange och frukost :) (drack den inte nu, utan sparar den till festen på lördag)
Min faster ringde också strax innan åtta nån gång. Men sen när mamma gått somnade jag om :D Asskönt :) Börjar inte praktiken förns kl.15 idag, men jag har visst seminarium mellan kl.13 :( Iallafall skönt att kunna slöa på morgonen.

Nu damp det ner något i brevlådan, säkert en räkning..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: lina

grattiis ;)

2008-04-15 @ 13:10:51
Postat av: Segersten

Eller ett kort kanske :D
Grattis gumman. Puss

Postat av: Segersten

ne nu blev det ju fel adress :D emmaseger ska de ju va :D

2008-04-15 @ 18:53:24
URL: http://emmaseger.blogg.se
Postat av: Julia

GRATTIS!! :D

2008-04-15 @ 19:25:39
Postat av: Annica

GRATTIS! :)

2008-04-15 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback