20 april

Igår hade jag 21 års fest.. Det var rätt kul, men det såg förjävligt ut i köket efteråt.. Jag förstår i nte riktigt hur man bara kan ta mat, utan att fråga eller bara ta typ mat och sen förstöra den m.m. Eller "gömma" en stor ljuslykta i kylskåpet eller lägga en blomma med kruka och allt i en skåp fullt med porslin.. Förtår inte logiken i det hela.. Men men..
Räkade tappa ett av mina kristallglas och så gick en ljuslykta sönder, men annars var det himla kul :)
Blev rätt mycket att dricka så jag mår inte så bra idag :( Jossan sov kvar här så hon hjälpte mig att städa imorse.. Ska bara dammsuga, har inte orkat gjort det, går hellre runt i skor inomhus, för det är jätteäckligt på golvet, så finns det ltie glassplitter kvar :( Aa herregud. Märkte som tur inte så mycket av allt igår, så jag hade roligt :)

Har lagt upp lite bilder på
http://medei.bilddagboken.se/ om nån vill titta :)

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHA!! Det är mkt möjligt att du har dom FULASTE bilderna som någonsin tagits på mig!! :D Trevlig fest gumman!! PUSS

2008-04-22 @ 12:41:55
Postat av: Kiina

Jag måste nog faktiskt säga det samma.. Fast angående mig då =)

2008-04-22 @ 18:53:23
Postat av: Madde

HAHA ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback