16 april

Fick sluta lite tidigare igår på praktiken och när jag kom hem satt jag och skrev lite på hemtentan och sedan tittade jag på One tree hill avsnitt 13 :D Alltså seriöst jag vill verkligen ha Sophia Bush hår, var assnyggt som vanligt :)

Imorse var det praktik igen och jag gillar att vara där på förmiddagarna nu när vi har rond med läkarna och när de är där, fööör.. Vi har en läkarkandidat som är ganska så snygg om man säger så ;D hehe.. Han visade mig hur jag skulle knacka på lungorna för att lyssna om det finns någon vätska i dem, så nu kan jag det :)
Nackdelen med vården är att man aldrig kan se om personalen är upptagna, eftersom man inte får ha ringar, hehe..

Håller på att baka en fudgekaka nu.. Ska hem till Rebecka och så ska vi från klassen fira henne och mig :) Sitter med handduken i håret och jag ska vara hos henne om typ en timme, så jag ska nog sätta lite fart..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe det är bara att satsa! Sen när var en ring ett hinder? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback