Shiit

Herregud.. Det blev rätt hårt igår.. Var väl kanske inte min plan, men tydligen tål jag inte sprit så bra, hehe..
Lisa kom med min cykel när hon slutade jobbet (så jag gick till Lundby tidigare under dagen, 1 h tog de, så då fick jag iallafall bra med luft och lite motion :)) Sen sa hon att vi skulle festa.. Okej.. Så jag böt och och packade ner lite smink och så.. Sen åkte vi till Ica och handlade groggvirke.. Jag kom på att jag glömt min bankomatkort hemma (låg i en annan jacka) och min mobil.. Men jag hade lite kontanter iallafall, sen kom jag på att Lisa var skyldig mig 400:-, så de löste sig ju :) Men de var lite läskigt att vara ute själv utan mobil.. (!)

Vi åkte hem till henne, tog en drink och gjorde oss iordning.. Sen vid nio drog vi till Sofia som hade fest.. Var lite folk där, bland annat Amanda (hon kom ju och hälsade på nu i helgen).. Var kul där ett tag, sen ville Lisa till Pontus.. Stannade lite till iallafall tills Emil lutade sig på på bordet så att de ramlade ner från väggen.. Min spriflaska som sto dpå gick sönder och allt rann ut, min kamera stod också på bordet så den blev dränkt (för andra gången) i sprit, vin och läsk.. Inte så bra.. Skulle hjälpa till och plocka upp lite glas, men då skar jag mig, så nu har jag jätteont i mitt högra långfinger.. 

Jag och Lisa drog iallafall till Pontus, var väl inte där så värst vidare länge.. Utan de skulle till Klaras, jag ville med, men Lisa ville keka och sen gå hem.. (Hon skulle ju jobba idag).. Vi gick upp mot stortorget, sen Dennis.. Han hade gått in, men gått ut igen på en gång.. De tyckte jag var fär full för att gå till Klaras själv.. Men de struntade jag i.. Fick låna Dennis guldkort (så jag kom in gratis) och när Chris kom och tog deras uppmärksamhet, så "smet" jag.. Ja herregud, va mongo jag var.. Jag gick iallafall till Klaras, och kom in.. 

Där inne träffade jag först Emelie (PJs ex), sen såg jag Pontus, Oskar, Patrik och de andra som varit på förfesten.. Så jag hängde lite med dem, men de var inte såå kul.. Tror de mest tyckte att jag var jobbigt och i vägen, men när jag frågade sa de att "Nejnej, det är ingen fara".. Så jag hängde efter dem lite till.. Träffade också Anja, (Ludvigs tjej) och hon presenterade mig för sina kompisar på ett rätt sjukt sätt, haha.. 
Jag träffade även Robban och Dubbel inne på Klaras (hade träffat på på Stortorget först), men sen stog jag och snacka lite med dem, men när klockan art typ kvart/tio i två så drog jag hem..

Kom till Järntorget, träffade lite folk (haha), sen såg jag Amanda sitta på en bänk, så jag gick dit.. Hon satt med Mårtens kompis tror jag.. Vi gick till Grillcorner, köpte pizza och så.. Sofia, Mårten, Fredrik och nån mer kom också dit.. Sätt och åt i lugn och ro, Jag o Amanda hade fått sällskap av några killar vid vårat bord, så vi snackade lite med dem.. Sen var det någon jävlen som snodde Sofias väska.. Så vi blev kvar på Grillcorner till typ halv 4, så hon kunde ringa och fixa massa saker.. 
När hon väl fått tag i en låssmed som kunde öppna åt dem, så gick jag och hämtade min cykel (som jag så smart hade lämnat utanför Pontus).. Sen åkte jag iallafall hem.. På vägen skulle typ alla hälsa på mig (de få som var ute vid halv 4-4..) En kille cyklade t.o.m efter och skulle snacka med mig.. Liite creepy var det, men jag jag var typ framme vid Längbrotorg då, så jag svängde av och sen var jag hemma :)

När jag kom hem ringde jag Lisa (fast jag inte tänkt göra de först).. Sen ringde jag Jossan.. Hon fick inte sova tyckte jag.. Snackade med na i typ 15-20 min, tyckte att jag behövde det.. Sen var jag fortfarande rätt pigg, så då la jag mig i soffan och kollade på My Chem DVD1, hehe.. Kollade till kl.5 sen kände jag att jag kunde sova..

Hade tänkt gå på KFUM´s hemmamactch idag kl.12, men då sov jag, så det sket sig..
Gick upp 20 i två, sen kom jag på att jag kanske skulle till sysmemet innan de stänger.. Så jag slängde på mig kläder och cyklade dit.. Fint väder det är idag, btw :D

Ikväll blire fest hemma hos Julia.. Ska ta det rätt lungt och bara dricka cider och någon barcardi.. Blir inte lika full på det som på sprit.. Ska vara hos Julia om 2 h, så jag ska nog hoppa in i duschen och fixa någe att keka snart..


Bilder från igår finns på
http://medei.bilddagboken.se/
Kommentera gärna :D

Ni som orkat läsa allt måste ha väldigt tråkigt just nu, haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback