Oktober

Sist jag skrev hade jag 23 sidanvisningar, och en kommentar, kuul :) Så jag töänkte att jag kanske skulle skriva lite mer på allvar och se om det håller i sig eller blir bättre, för de vore kul om folk läste, annars finns det ju ingen anledning till att skriva, eller aa.. De beror på hur man ser på saken.. Man kan ju skriva bara för att fördriva tiden, eller skriva av sig.. Och skriva av sig kan vara himla skönt ibland.. Men det är ju alltid roligt när folk vill läsa ens blogg :)

Just nu försöker jag skriva ett arbete till seminariet som jag ska ha imorgon. Det går inte så bra faktsikt.. Jag och Kina träffades i onsdags förra veckan för att göra det här, men vi orkade bara diskutera lite och sen skriva ner lite få meningar och så.. Sen skulle vi skriva ihop ett varsit arbete för att sedan jämföra och ta ut det bästa ur båda, lite jobbigt, men det är bra också, för då blir man mer insatt i arbetet, annars blir det lätt så att en gör hela jobbet.. Kina har då varit lite duktigare än mig, hon har skrivit kllart sitt och det har då inte jag.. Det är så svårt att veta hur man s-ka skriva ihop allting så det blir en bra löpande text.. Arebtet bestod i att analysera Ronja Rövardotterns utifrån Jean Piagets utvecklingspsykologiska teorier.. Och det mina damer och herrar är inte det enklaste.. Han snackar mest om det lilla barnet 0-2 år ungefär.. Ronja hon är 11 år mestadeles i boken.. Så ni ser ju var det stora problemet ligger.. Det andra problemet är att man inte ska redovisa teorin utan ... aa jag vet fortfarande inte vad vi ska berätta.. Men vi hittat väl på någe.. 20 min ska vi snacka om allt sen ska vi diskutera två frågeställningar vi fått under arbetets gång med seminariegruppen i 10 min, haha, det är helt sjukt.. Men det går nog till slut..

Om några minuter ungefär börjar Boston Tea Party och det ska jag kolla på, sen ska jag göra klart det jobbiga abretet..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback