Måndag

Igår var jag på innebandymatch.. ÖSK-Rönnby.. Lisa spelade :) Matchen blev oavgjord.. ÖSk gjorde första målet, Rönnby andra och tredje och sen när det var 15 sekunder kvar gjorde ÖSK det fjärde målet, så slutställningen blev 2-2.. Sista målet var snyggt.. Rätt i krysset typ :P

Igår kollade jag även på två avsnitt av Men in trees.. Hoppas det fjärde kommer snart :) Han Cash, är ju ganska så het va :P hehe.. Hoppas även att 6:e avsnittet att Prison Break kommer snart också, helst med text.. För jag har lite svårt o hänga med på vad de säger ibland.. Hidden Palms och Men in trees är mkt lättare ;P

Idag ska jag plugga.. Va kuuul! Hmm.. Har seminarium imorgon och jag har inte ens börjat på min uppgift (som vanligt med andra ord).
Sen ska jag boka tvätttid och senare kommer mamma med oriflame grejerna som jag ska ha imorgon på sminkpartyt.. Hoppas att alla kommer som sagt det, eller som sagt kanske.. Inge kul om de floppar totalt, hehe..

Nee.. Dags att sätta igång med uppgiften då..

Kommentarer
Postat av: josefine

joo då vi kommer såklart. jag får med mig kajsa ockå :) puss puss

2007-10-29 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback