Jag älskar onsdagar :D

Life on the murder scene

Äntligen damp den ner i brevlådan - paketet från cdon som innehöll My Chemical Romance dvd Life on the murder scene.
Jag satte in första DVD skivan i DVD spelaren och hoppade upp i soffan det första jag gjorde när jag vaknat ordentligt, haha.. Första skivan var Video Diary  och var rolig att titta på. Allt var typ med; livet innan My Chem, Gerards missbruk, genombrottet, och massa mer :)  En del hade jag faktisk redan sett på youtube och buzznet, men absolut inte allting och klippen jag sett på internet har ju inte varit sammanhängande..

Sen satte jag på CD:n med Live performances på rätt hög volym och hoppade in i duschen.. Så himla skönt, att ta en varm dusch och lyssna på den underbara musiken, haha :)
1. Thank you for the venom
2. Cemetery drive
3. Give 'em hell kid
4. Headfirst for halos
5. Helena
6. You know what they do to guys like us in prison
7. The ghost of you
8. I'm not okay (I promise!)
9. I never told you what I do for a living (demo) (soundtrack till House of Wax)
10. Bury me in black (demo)
11. Desert song (previously unreleased)
Asbra :D

Nu är det bara den (som jag tror) bästa skivan kvar - DVD 2, som innehåller 11 live performances, 2 TV appearances, 6 online performances, 3 videos och making of alla tre :D 
Men jag vet inte om jag hinner se den idag, men kanske, hehe.. 

Man kan säga att min onsdag började på bästa sätt och det finns massa bra kvar.. kl. 20 ikväll på TV3 är det Hidden Palms (fööör bra), kl.21 på kanal5 är det Grey´s anatomy och sen är det Fråga Olle (men det är inte så bra), men sen är det Myggan och det är ju rätt roligt ja :D

En annan bra sak med onsdagar är att det är  bara torsdagen kvar och sen är det helg :D
Jag älskar onsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback