Hotad!

Igår kom Emma och Lisa hem till mig.. Fixade lite käk, förfestade och gick sen till Klaras.. De var skojjigt :D Lisa o Emma var nog inte lika taggade som jag för de ville gå och keka på Mc Donalds redan kl.1, men de var asmkt folk där, så vi gick till Burger King istället..
Jag tog ett bord och Emma o Lisa gick o handlade.. Satt ganska länge och åt.. De hade köpt med glass och så.. Rätt skönt att sitta inne i värmen.. Jag satt med ryggen mot dörren och Emma o Lisa med ryggen mot kassorna, då.. Emma satt närmast väggen och vid bordet bakom satt en man, med mörkgrön jacka och grå addidans mössa, på Lisas plats och tittade på oss asmkt.. Jag kollade ju ditåt rätt ofta för jag satt ju som jag gjorde, och Emma sa att när hon vände sig om satt han och glodde.. Men vi tänkte väl inte så mycket på det.. Men sen gick han fram till oss, jag hade spridit ut mig på hela sätet, så jag drog åt mig min väska, (förra fredan blev ju Sofia stulen på sin, så).. Sen började han snacka.. Han sa att han tyckte att vi skulle gå ifrån vårat bord.. Om vi inte gjorde det skulle något mycket läskigt hända.. Jag sa att vi tänkte äta färdigt, och bad honom gå.. Kommer inte ihåg vad han sa då, men sen gick han iallafall ut..
Vi blev ju pissrädda och lyssnade efter om vi hörde något tickande eller så.. Men de var ju tyst, (haha).. Lisa blev nog räddast.. Hon ville gå på en gång.. Men jag tyckte att det skulle vara mer dumt att gå ut.. Jag drog en vals om att han skulle stå där utanför och vänta på oss.. Hade ju ingen lust att stöta på honom (han såg rätt full/hög/trött ut).. Lisa gick iallafall och ta till vakten, och han tog det allvarligt med skämtade ändå bort det.. Han sa att om han skulle se honom göra något dumt skulle något mycket läskigt hända honom, haha..
Vakten gick ut och kollade och frågade om det var han i addidas mössa, för isåfall stod han där ute, och det var ju han.. Men efter en stund kom han in, gick och tällde sig vid toaletterna och pratade i en mobil.. Då passade vi på att springa därifrån! Jag och Emma tog 14 hem till Lundby (jag har varit hundvakt åt Eila idag) och Lisa gick hem.. Vi såg honom inte mer sen iallafall.. Skönt det!

Creepy var det iallafall.. Det var Lisa som sa att vi nyss blivit hotade och jag har aldrig blivit hotad förut, så det var ju något nytt, men jag har ingen lust att bli det igen, hehe :P

Kommentarer
Postat av: Segersten

Ja jävlar vilken man ;D Skum!

2007-10-14 @ 12:35:17
Postat av: jag igen..

Pappas dom

2007-10-14 @ 12:36:13
Postat av: Emma

Dedär borde ni ju anmäla tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback