God morgon

Gick upp för en halvtimme sen kanske, fan va skönt :) Har typ vänt på dygnet, klockan är tjugo i ett och jag är fortfarande trött, men när jag gick och la mig var jag hur pigg som helst.. Och nu för tiden går jag inte och lägger mig förns Sex and the City är slut. Och fr.o.m. måndag börjar repriser av Prison Break efteråt. Ska försöaka lägga mig innan så jag får lite sömn, för nästa vecka har jag skola igen och på torsdag innan skolan ska jag jobba också (7-12).. Kommer vara dööööd..
 
Känner mig rätt död idag med. Var på Friskis&Svettis och körde Step1 igår. Var jättekul i början, men sen efter styrkedelen, blev jag helt svimfärdig.. Så det gick inte så bra resten av passet som jag hade önskat :(  Tror de har spruckit massa blodkärl på mina armar :S (grooose) Sista styrkegrejen vi gjorde var att använda armarna för att resa och "lägga" oss ner (armarna på brädan och så skulle man stå på golvet på tå).. Trodde de bara blev märken från brädan, men de är fortfarande kvar, skitäckligt. Vill helst inte titta på dem...

Nu ska jag väl hoppa in i duschen och sen gå till Lisa och hämta mig cykel, cykla hem till mamma och plantera om hennes blommor lite och sen hem igen.. Haha..
Ikväll vet jag inte vad som händer.. Om inte annat ska jag se Idol :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback