Gääsp..

Vaknade för en timme sen.. Är så himla trött :(
Kl.5.20 gick jag upp imorse - döööd! Min buss skulle gå 6.21, för jag skulle jobba på Rosenlund kl.7.. Var springare idag, dvs. jag var på båda sidorna på jobbet.. Hade kommit en ny dam till jobbet.. Kan ju kännas lite jobbigt, när man kommer tillbaka så är det någon ny om bor på rummen.. Men det är ju livets gång så..

Jobbade iallafall mellan 7 och 12, sen kekade jag lunch, och mamma kom halv ett och körde mig till skolan, för sen hade jag föreläsning (Pedagogiska teorier) mellan 13 och 17, men vi fick sluta strax efter 16, så det var skönt :)

Kollade på How I mett your mother, Simpsons och lite på Navy CSI, sen somnade jag.. Haha.. Vaknade helt mosig och trött.. Nu ska jah väl fixa något att äta och sen ska jag kanske kolal tv, haha.. Vet inte så himla seg och det här inlägget blev ju jättetråkigt!

Igår var jag på tårtkalas hos Lisa, hon blev jätteglad för sin present :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback