Torsdag

Kul att det regnar idag.. Eller inte.. Hoppas det slutar snart och börjar snöa istället så att det är snö på första advent :) 

Igår efter skolan åkte jag upp på stan. Det var inte så himla kul faktiskt.. Mörkt, trist och rätt mkt folk. Men jag hittade lite grejer jag skulle ha och lite mer :P Köpte ett par jeans, behöver byxor, men det är ett par svarta jag behöver igentligen, för mina har gått sönder, men aja.. Sen köpte jag en klänning jag kollat på ett bra tag nu. Svarta tights - bästa som finns ju. Och lite mer, som ett par örhängen (allt från H&M), sen var jag även på Indiska och där köpte jag en tjock svart sjal, en stjärn-lykta , lite ljus m.m. Var även på Korthuset..

Kollade på de sista avsnittet för säsongen av Grey´s anatomy på kvällen. Herregud vad det hände saker, alla var typ olyckliga när avsnittet slutade.. Jag var också olycklig, för alla serier slutar att gå nu :S Även de man kollar på datorna.. Kuuuul.. Fast ExtraExtra har ju börjat att gå varje dag kl.19.30 - så jävla roligt, haha..

Idag ska jag jobba, men jag har visst föreläsning också, de var så smarta mina lärare att de la en föreläsning och ett kursråd samma dag vi har tenta, haha.. Så de var t vugna att flytta dem så klart. Men då hade jag redan bokat in mig på att jobba, så jag får kopiera Julias anteckningar sen, har jag tänkt :P

Efter jobbet ska jag hem till mamma, ska sova där, för jag ska jobba tidigt på fredag med, och sen ska jag till Lundby efter jag slutat på fredag, ska vara hundvakt tills lördag eller söndag.

Så nu ska jag städa här hemma.. Mamma kommer och hämtar mig kl.13, och då ska det vara färdigt, för jag vill ha fint på söndag och då orkar jag inte städa ;P Då ska jag mysa i soffan, kanske kolla My Chem dvdn, hehe..

Kanske skriver lite hemma hos mamma i helgen, men ha en bra helg annars ;D

Kommentarer
Postat av: Julia

Sorry att jag inte var på föreläsningen..tänkte med kopieringen=) Vi får alla sno av Ida=) Längtar som sagt till nästa fredag;) När festade jag sist egentligen?! Vill ut och tokdansa!! ;) KRAM

2007-11-30 @ 09:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback