Torsdag

Hade statisitk i skolan idag - boooooring! Men vi hade bara en föreläsning så vi slutade kl.12 :D
Jag kekade lunch med Lisa :) På den där kinaresturangen på hörnet vid Elvis. Första gången vi var där. Lite skumt där inne tyckte jag. Var så tyst o stämningen var tryckt, hehe.. Jag gick in där en gång för att kolla om de hade toa, men jag gick bara in och vände, var lite skumt då.. Maten var iallafall rätt okej, starka nudlar men de funka :)
Efter lunchen gick vi till H&M, jag köpte en t-shirt (brun med rosa elgitarer på) och en klänning (också brun), väldigt snyggt :)

Nu är jag hemma och ska plugga lite, har lust att titta på avsnitt 8 av Prison Break, men jag har inte riktigt tid :( Får ta det när jag får skrivkramp ;P 

Ikväll ska jag iallafall träna, hoppas det går  bra med min tå, det är ju cp, har pissont! Har inte tränat någe denna vecka och inte förra heller, har inte haft tid :(  Men ikväll så yänker jag ta mig tid :) 
Sen vill jag helst kolla på Travler på 5:an, serien som började förra torsdagen..

Bäst jag sätter igång med pluggandet så jag kan göra att jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback