Samtalet med känslomässig intelligens

Ja, så hette boken vi skulle ha läst innan den här kursen startade.. De som känner mig har nog redan listat ut att jag inte läst den.. Nee.. Läste första kapitlet, men sen la jag ner.. Tog upp den idag igen och nu har jag läst iallafall 3 kapitel. Men det är mycketmycketmycket kvar och på tisdag har jag seminarium som jag så klart inte heller gjort.. Vi ska skriva värsta presentationen och som vanligt ska vi diskutera sem.uppgiften utifrån kurslitteraturen.. Finns två böcker till som jag inte läst, och de har jag inte ens, så de finns inget att göra.. Hinner inte åka till bibblan imorgon.. Kunde ha planerat bättre - jag vet! Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget.. Har blviit en nattuggla av någon mongoanledning, så jag ska lägga mig och läsa lite i boken..


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback