One tree hill

Håller på och kollar på andra halvan av säsong 4.. Har sett tre avsnitt idag, haha.. Ett imorse och sen två sen jag om hem från IKEA och Rusta. Sista jag såg var 15 och det är välidigt spännande just nu.. Iiii.. :P Jag har avsnitt 17, men inte 16, kommer ta typ 17 h innan jag får den, så jag tror jag kommer tjuvkika på 17.. Har redan gjort det 21 som är det sista, haha, kunde inte låta bli..

Hur mkt har ni sett?
image27

Alltså Lucas och Peyton passar verkligen inte ihop och Lucas har för övrigt blivit värsta tönten, vad är det man hans hår? Kan han inte ha kort som förut, det var mkt snyggare jue. Ser ju inte kolk ut nu, speciellt i profil med hans mongo näsa, haha.. Men annars är han rätt okej :P Nathan var snyggast ett tag tyckte jag, men nu ser han mongo ut också, för mkt hår, haha.. Först vare Lucas, sen Nathan men nu är det nog Chase... Han ser lite geekig ut också, men han ser nog bäst ut iallafall.. Lite tråkig bara. Men de är himla roliga att titta på, haha.. Sitter och skrattar för mig själv och ibland skäms jag nästan när de blir för mobbat.

Det absolut hetaste som varit med i One tree hill är ju Pete från Fall Out Boy ;P
Annars gillar jag Brooke och Rachel mest, lite synd att det bara är en kvar :(

Känns som om jag redan har sett alla avsnitt men jag tror inte de, tror de bara har visat t.o..m avsnitt 12 i Sverige, men jag kan ha fel.. Tror att de ska komma nya avsnitt  på fre den 7 dec.. (här hemma alltså) Undrar om det är andra halvan av säsong 4 eller om det är säsong 5, för det ska visst komma en femte säsong.. Spännande spännande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback