Nu var jag lite rolig allt

Var en lång dag i skolan idag 9-15, samma sak igår.. Hade cpigaste föreläsningssalen idag också.. De kan inte ha tänkt när de byggde den.. Bänkarna sitter så långt ner att man ser ut som Ringaren i Nothredam när man sitter vid dem. Inge vidare skönt direkt..

Lisa frågade mig igår vad jag önskade mig i julklapp. Kläder från Monki ... och en pojkvän, svarade jag.. Hon skulle fixa sa hon, hehe.. Sen frågade hon vad jag hade för storlek, och då svarade jag: " jag är 164-165, pendlar lite, så det vore ju bra om han var iallafall 175".. Jag tyckte jag var l ite rolig, hehe.. Lisa sa att hon var tvungen att läsa typ 17 ggr innan hon förstod, men sen styckte hon att det var kul, haha..

Det är typ 2 ½ veckor kvar till 1:a advent :D Myspys :)
Det är typ 1 ½ vecka kvar tills jag sak på make-up kursen :D
Men det är en månad kvar tills jag och Sandra ska till Stockholm :( Längtar som fan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback