MakeUp!

image25

Jag var på stan igår en snabbis, lämnade tillbaka lite skolböcker på bibblan och lånade en ny.
Sen gick jag till åhlens (hade 50 kr i rabatt där). Köpte MakeUp! boken. Har läst lite i den och den verkar bra, innehåller "Hitta dina färger", "Rätt & fel", "Makeupens grunder", "Makeup för alla åldrar", "Makeup för olika hudtoner" och "Manlig makeup". Boken är grundläggande men väldigt bra. Jag har läst några sidor och jag har redan lärt mig lite ;)

Som makeup-artist ska man ju kunna alla grunder och massa till utantill, så det är lika bra att börja lära sig ;)

På söndag ska jag på makeup och hudvårds kurs på Norrgatan 44, kl.12 och ca.3 h framåt.
Är någon från Oriflame som håller i kursen, men det var osäkert om det skulle bli av, för det var så få som hade anmält sig. Men nu blir det alltså av, och fredag är sista anmälningsdagen, så om någon vill gå så går det bra :) Vore kul om någon/några ville följa med ;D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback